تراکتور سازی پیشگام در استفاده از ارتوکین در مصدومیت بازیکنان

تراکتور-سازی-پیشگام-در-استفاده-از-ارتوکین

تبریزمن ؛ سرویس ورزشی: “هوشنگ ابراهیمی” نماینده تبریزی الاصل این مجموعه در ایران در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گروهی آذربایجان شرقی از افتتاح اولین مدرسه هوشمند فوتبال برای نخستین بار در تبریز خبر داد و گفت: با همراهی یکی از بزرگترین شرکت‌های آلمانی به نام روگون به زودی این مدرسه فوتبال هوشمند با بهره‌مندی از نرم‌افزارهای فعال در زمینه هوش مصنوعی در تبریز راه‌اندازی خواهد کرد.

وی با اشاره به این‌که مدرسه هوشمند فوتبال به صورت مجازی و در قالب نرم‌افزارهای بسیار پیشرفته در زمینه استعدادیابی، تربیت، تمرین، آموزش و ارتقای ورزشکاران به صورت حرفه‌ای فعالیت خواهد کرد افزود: هم اکنون مذاکراتی با باشگاه تراکتورسازی تبریز و تیم ملی ایران برای بهره‌مندی از اپلیکیشن اختصاصی این مدرسه هوشمند روگون صورت گرفته است.

ابراهیمی ادامه داد: همچنین قرار است به زودی دیگر باشگاه‌های حرفه‌ای کشور نیز از خدمات این نرم‌افزار بهره‌مند شوند، اما اعتقاد دارم ابتدا باید تبریز و باشگاه‌های آذربایجانی از این فرصت بی‌نظیر استفاده کنند، به طوری که با راه‌اندازی این مدرسه هوشمند در تبریز، شاهد ارتقای دانش مربیان فوتبال نیز خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود از داروی ارتوکین با دانش سطح بالای روز دنیا برای درمان آسیب‌های مفصلی حتی آرتروز زانو اشاره کرد و گفت: این دارو‌ از روش سلول‌های بنیادی تهیه شده و از نظر اقتصادی هزینه‌های مصرف دارو و مراقبت‌ها را به دلیل اثر بخشی بالا بسیار کاهش می‌دهد لذا به دلیل ضد التهاب و تسکین دهنده درد، برای ورزشکاران بسیار مناسب می باشد.

ابراهیمی افزود: این دارو بیولوژیک بوده و از طریق تزریق، به داخل مفاصل تخریب شده رفته و باعث غضروف سازی در عضوهای‌ آسیب دیده می‌شود و تنها در کشور آلمان بر روی ۶۰ هزار نفر با موفقیت و بدون عوارض آزمایش شده است.

وی با بیان این‌که استفاده از داروی ارتوکین‌ باعث بازسازی غضروف‌های آسیب دیده می‌شود تاکید کرد: خوشبختانه این روش درمانی، بیماران را از انجام عمل جراحی زانو نجات می‌دهد، زیرا عمل‌های جراحی برای آرتروز زانو با هزینه گزاف، معمولا بعد از چند سال اثربخشی خود را از دست می دهند، اما با مصرف ارتوکین‌ هم هزینه ها کاهش یافته و هم آثار بهبودی ماندگارتر می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *